غم و بی خیال بخند

از غم خبری نیستا گفته باشم این جا فقط باید بخندی

غم و بی خیال بخند

از غم خبری نیستا گفته باشم این جا فقط باید بخندی

اس ام اس سرکاری92 جدید

bbc


euro news


cnn


ibc


mbc


aljazire


alarabi


shabake khabar


همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !


آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!


.

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!

.

.

.

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟


1کی؟


2تا ؟


100تا ؟


شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد


شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

.

.

.

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !


پس


د


و


س


ت


د


ا


ر


ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

.

.

.

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره


دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی


چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

.

.

.

من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه ...

یا لوس بازیشونه ...

دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر در میارن !!!

به قیافش نمیخوره این صداها !!!

.

.

.

تلفن ما ۵تا زنگ میخوره دوتاى اولش اهالی خونه دارن مذاکره میکنن کی برداره، دوتاى دوم دنبال گوشی میگردن، آخرى

هم در حال آنالیز شماره هستن !

.

.

.

پدر من جلوى تلویزیونى که کنترلش دستش نباشه نمیشینه ...

اصن غرورش اجازه نمیده :|

.

.

.

بابام واسه مامانم گل خریده برده بهش داده مامانم میگه گله ؟

بابام میگه تا نظر کمک داور چی باشه ؟

مامانمم برگشته میگه نظر کمک داورو نمی دونم ولی نظر کمیته انضباطی اینکه امشب گشنه بخوابین تا دیگه منو مسخره نکنین !

.

.

.گاهی باید دست از سرش برداری ... و بجاش از پات ،


برای شوت کردنش استفاده کنی ... !(من امتحان کردم جواب داد به خدا)

.

.

.

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی


موندم چیکارش بکنم !

.

.

.

یکی از بدترین لحظه های زندگی وقتیه که فیلم رقصیدنت رو توی جمع نگاه می کنی

.

.

.

اگه شبا خوابتون نمیبره از :

فقر

بیکاری

بدبختی

و گرانی نیست

شما دچار "بیداری اسلامی" شده اید مطمئن باشید

.

.

.

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون

سو استفاده میکردن و حرف می کشیدن ازمون !

الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم …

.

.

.

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!

.

.

.

یکی دکتر میشه..

یکی مهندس میشه..

.

.

.

.

منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

.

.

.

لذتی که در پاشیدن گاز پوست پرتقال تو چش و چال یه نفر هست تو خوردن خود پرتقال نیست !!!یعنی حال کردم!!!!!

.

.

.

یعنی اگه اسمت

"میرزا پشم الدین خانِ گل کَلَمیان"

هم باشه، وقتی میخوای ایمیل درست کنی

میگه قبلا یه ایمیل با این اسم ساخته شده ..!(شخصا جونم در اومد)


دوست عزیز از ته دلم نخندیده باشی یه لبخند که زدی

پس نظر بده منم لبخند بزنم بی حساب شیم

نظرات 1 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://yunes.blogsky.com

یعنی حال کردم...خیلی بامزه بود
عاشق اینجور مطالبم
مرسی نوشین خانوم...

قابل نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد