غم و بی خیال بخند

از غم خبری نیستا گفته باشم این جا فقط باید بخندی

غم و بی خیال بخند

از غم خبری نیستا گفته باشم این جا فقط باید بخندی

اس ام اس توپ اردیبهشت92

تو گذشته میگفتن پزشک محرمه..

کم کم عکاس و فیلم بردار هم محرم شدن

حالا هم که دى جى و گروه موسیقى محرم شدن

اینجور که من فهمیدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!

یه سری استکان هست آدم میخواد چای بخوره دماغش میره تو استکان :|


مهندسین یه فکری به حالش کنین ، خیلی رو مخه !

.

.

.

چه لحظه باشکوهی بود اون لحظه..!


وقتی معلم میبردمون پا تخته ازمون درس بپرسه وسطش زنگ می خورد..!(منم که خر شانس)

.

.

.

یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام ۲۵ تومن (۲۵ تا یه تومنی) ورداشتم


رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم،


رفتم از کیف مامانم ۵۰ تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام.

.

.

.

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن !

.

.

.

هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !

.

.

.


نظرات 1 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://yunes.blogsky.com

سلااااام...نوشین داداشی
وب جدید مبارک عزیزم
***
خیلی خندیدم روحمون شاد شد...پست قشنگی بود...
***
دیگه نبینم غمگین باشیا
آفرین دختر خوب
گاهی به دل نوشته منم سربزن
موفق باشی

سلام داداش یونس جونم ...
جان من خوشت اومد....خوب خدا رو شکر
اون که باشه حتما میام
مرسی تو هم همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد